arrow-downarrow-leftarrow-rightarrow-upbellcartcheckmarkflag-en-0flag-en-1flag-pl-0flag-pl-1globeheart-offheart-onhearthousenavrabbitrotate-leftsearchtruckuserxmark

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Robi膮c zakupy w sklepie www.rzeczludowa.pl masz 30 dni na dokonanie zwrotu bez podawania przyczyny. Mo偶esz to zrobi膰 na dwa sposoby:

1. Darmowy zwrot przez www.szybkiezwroty.pl
(dotyczy paczek zwracanych na terytorium Polski).
  1. Wype艂nij formularz zwrotu. Mo偶esz go pobra膰 tutaj: formularz-zwrotu-i-reklamacji-rzeczludowa.pdf
  2. Zapakuj przesy艂k臋 dodaj膮c dow贸d zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zam贸wienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym) oraz wype艂niony formularz zwrotu.
  3. Wejd藕 na stron臋 szybkiezwroty.pl, wybierz sklep Rzeczludowa i podaj swoje dane i numer zam贸wienia (otrzymany w wiadomo艣ci e-mail podczas sk艂adania zam贸wienia).
  4. Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms.
  5. Nadaj paczk臋 w dowolnym paczkomacie, wybieraj膮c na ekranie kolejno: nadaj臋 paczk臋 - mam specjalny kod.
  6. Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy si臋 skrytka, do kt贸rej nale偶y w艂o偶y膰 paczk臋.
2. Samodzielne odes艂anie zwracanego towaru na adres sklepu. W tym przypadku p艂atno艣膰 za przesy艂k臋 ponosi klient.
  1. Wype艂nij formularz zwrotu. Mo偶esz go pobra膰 tutaj: formularz-zwrotu-i-reklamacji-rzeczludowa.pdf
  2. Zapakuj przesy艂k臋 dodaj膮c dow贸d zakupu (np. paragon, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie realizacji zam贸wienia wygenerowane na Twoim koncie w naszym sklepie internetowym) oraz wype艂niony formularz zwrotu.
  3. Nadaj przesy艂k臋 w wybranej formie. WA呕NE: zachowaj potwierdzenie nadania przesy艂ki do momentu rozpatrzenia zwrotu.
    Rzeczludowa.pl z dopiskiem ZWROT
    ul. Stary Rynek 11,
    99-400 艁owicz
Warunki przyj臋cia zwrotu
  1. Zwracany towar powinien by膰 w stanie niezmienionym, tj. nie mo偶e nosi膰 艣lad贸w u偶ytkowania, powinien posiada膰 wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie.
  2. Wysy艂aj膮c zwracany towar prosimy o dok艂adne zabezpieczenie paczki, aby nie uleg艂a uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  3. W przypadku odzie偶y zwracane produkty musz膮 by膰 w stanie niezmienionym, nie mog膮 nosi膰 oznak u偶ytkowania, musz膮 by膰 czyste, nie mog膮 by膰 uprane, musz膮 by膰 pozbawione zapachu i mie膰 oryginalnie przyczepiony komplet metek. Ponadto, produkty musz膮 by膰 zapakowane w spos贸b zapewniaj膮cy brak uszkodze艅 przesy艂ki w transporcie.
  4. Produkty wykonywane na indywidualne zam贸wienie oraz bielizna nie podlegaj膮 zwrotowi.
  5. Nale偶y pami臋ta膰, 偶e w przypadku, gdy towary by艂y u偶ywane, prane lub uszkodzone, mo偶emy wymaga膰 rekompensaty za obni偶enie warto艣ci produktu lub odm贸wi膰 przyj臋cia zwrotu.
  6. W przypadku zwrotu ca艂ego zam贸wienia zwrot dokonanych przez Pa艅stwa p艂atno艣ci, w tym koszt贸w dostarczenia towar贸w (z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego przez Pa艅stwa sposobu dostarczenia innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostarczenia oferowany przez sprzedawc臋) zostanie dokonany niezw艂ocznie, a w ka偶dym przypadku nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy sprzeda偶y.
  7. W przypadku cz臋艣ciowego zwrotu zam贸wienia koszty dostarczenia towar贸w nie podlegaj膮 zwrotowi z uwagi na sta艂e koszty wysy艂ki w sklepie internetowym.
  8. Zwrot p艂atno艣ci zostanie dokonany przez Sprzedawc臋 przy u偶yciu takiego samego sposobu, jaki zosta艂 przez Pa艅stwa u偶yty do zap艂aty w pierwotnej transakcji, chyba 偶e w spos贸b wyra藕ny zgodz膮 si臋 Pa艅stwo na inny spos贸b zwrotu. W przypadku p艂atno艣ci za pobraniem zwrot nale偶no艣ci wykonany zostanie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

Reklamacje

Sklep Rzeczludowa.pl dok艂ada wszelkich stara艅, aby oferowany towar by艂 wolny od wad oraz pe艂nowarto艣ciowy. Jednak偶e, gdyby pomimo stara艅, towar posiada艂 wady fizyczne lub by艂 niezgodny z umow膮, Klientowi przys艂uguje prawo do z艂o偶enia reklamacji.

Robi膮c zakupy w sklepie rzeczludowa.pl przys艂uguje Ci prawo do reklamacji zakupionego towaru przez 24 miesi膮ce od dnia dostarczenia towaru.

W przypadku wyst膮pienia wady nabytego produktu Kupuj膮cy ma prawo z艂o偶y膰 reklamacj臋 poprzez odes艂anie reklamowanego towaru wraz z wype艂nionym formularzem reklamacji (formularz-zwrotu-i-reklamacji-rzeczludowa.pdf)na adres:

Rzeczludowa.pl
ul. Stary Rynek 11
99-400 艁owicz

Koszty wysy艂ki ponosi kupuj膮cy.

Uwaga! Przesy艂ki wys艂ane do nas w formie "za pobraniem" nie b臋d膮 odbierane.

WA呕NE: zachowaj potwierdzenie nadania przesy艂ki do momentu rozpatrzenia reklamacji.

  1. Zg艂oszenia reklamacji na produkty zakupione w sklepie internetowym Rzeczludowa.pl mo偶na dokona膰 poprzez kontakt e-mail zamowienia@rzeczludowa.pl oraz telefoniczny 792901799 w dni powszednie w godzinach pracy Biura Obs艂ugi Klienta tj. 9-17 lub przez odes艂anie reklamowanego produktu.
  2. W ci膮gu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkujemy si臋 do reklamacji Klienta b臋d膮cego konsumentem z tytu艂u r臋kojmi i powiadomimy go o sposobie dalszego post臋powania.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep Rzeczludowa.pl niezw艂ocznie wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wad臋 usunie. W przypadku braku mo偶liwo艣ci wymiany towaru lub usuni臋cia wady towaru, sklep Rzeczludowa.pl zwr贸ci Klientowi nale偶no艣膰 niezw艂ocznie, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.
  4. W przypadku nieuwzgl臋dnienia reklamacji, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany, otrzyma mailowo uzasadnienie odmowy uwzgl臋dnienia reklamacji.
  5. Klient w przypadku nieuwzgl臋dnienia reklamacji jest zobowi膮zany do odebrania towaru na w艂asny koszt. W przypadku braku odbioru towaru w terminie 14 dni od daty dor臋czenia powiadomienia o odmowie uwzgl臋dnienia reklamacji towar zostanie zutylizowany.